&*@%^#$% klanten

Er zijn steeds meer bedrijven waar ik mee te maken heb die
hun klanten behandelen alsof ze geen klanten willen hebben. Ga ik nu weg bij de
ING omdat ze me slecht behandelen, nu is wat mij betreft XS4ALL ook aan de
beurt.

 

Zie hier mijn mailtje naar de helpdesk en een week later het
antwoord:

 

 

> E-Mail verzonden via http://www.xs4all.nl/contact/

> Naam: Henri Koppen

> Relatienummer: 2321762

> Soort abonnement:
Start/Lite/Basic/Fast ADSL

> Vraag: Ik gebruik nu
enkele maanden VOIP, maar ik krijg veel klachten dat mijn stem haperig is,
zacht en veel ruis. In mijn Draytek heb ik al de goede CODEC ingesteld en staat
de MIX en HeadPhone zaken goed. De kwaliteit is soms redelijk, maar vaak gewoon
door happeringen erg onprettig. Verbindingen en snelheden van ADSL zijn perfect
dus ik heb geen idee wat er nu mis gaat. Vorige keer is mijn klacht niet eens
in behandeling genomen en met een soft mailtje afgedaan. Nu wens ik wel dat
hier serieus mee omgegaan wordt anders is het voor mij (na jaren) over en neem
ik mijn ADSL wel ergens anders af.

>

 

Beste Henri
Koppen,

 

Helaas de door u gebruikte
Draytek VoIP router valt buiten de ondersteuning van de XS4ALL Helpdesk. Neem
voor verdere ondersteuning op met uw routerfabrikant.

 

Of raadpleeg de XS4ALL
helpdesk VoIP pagina voor algemene hulp:

http://www.xs4all.nl/helpdesk/voip/

 

Met vriendelijke groet,

 

Rudolf

XS4ALL
Helpdesk                         http://www.xs4all.nl/helpdesk/

 

Telefoon helpdesk:
020-3987666 (http://www.xs4all.nl/helpdesk/contact)

Telefoon algemeen:
020-3987654

 

Openingstijden helpdesk:

maandag t/m vrijdag
09:00-20:00

zaterdag en zondag
12:00-17:00

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op &*@%^#$% klanten

  1. Henri zegt:

    Ter aanvulling. Het probleem zit wellicht niet in de router en ik baal vooral voor het niet serieus nemen van het probleem. daarnaast heb ik VOIP gekregen maar geen mogelijkheid om een XS4ALL router te kopen die VOIP ondersteund. Het is duidelijk, ik stop met XS4ALL.

Geef een reactie

