Kan het ietsje minder II

Dit bedoel ik nu! Deze week heb ik al twee keer geschreven over de
werkelijkheid zoals deze geschets wordt, en de feiten zoals ze gebeurt zijn.

Daphne Deckers valt verslagever aan:

http://www.telegraaf.nl/prive/2503678/Daphne_Deckers_valt_verslaggever_aan_.html?p=6,1

"Met gierende banden ben ik naar de ehbo-post gebracht, waar mijn kin is
gehecht."

Die gierende banden zal wel van een collega zijn geweest die zijn auto niet
vies wilde laten worden, want als je naar beneden naar de foto’s kijkt dan
heeft ie een schrammetje.

Wat ik mezelf wel weer afvraag: "Waarom lees ik dit?", het lezen houdt het
immers in stand, maar goed, die vraag kan ik nu niet beantwoorden.

Henri Koppen
13 November 2007

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

