Kerstkaarten

Ik heb in mijn leven 1 keer kerstkaarten verstuurd. Door Cindy hebben we het
nog een keer of twee samen gedaan, maar dit jaar hebben we lekker niets
verstuurd, behalve deze link (werkt tot 1 feb geloof ik) :
http://www.elfyourself.com/?id=1765768880

Ik heb wat tegen kerstkaarten, voor mij hoef je ze dus absoluut niet te
sturen. Ik vind het net iets als valentijnsdag, commercieele onzin. Als je
attent bent stuur je een kaartje met een zelf geschreven tekst erin of een
kaart met een boodschap waar je echt iets mee bedoeld. Niet je naam onder
een tekst "Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar". En dat hoeft niet
per sé met kerst.

Het kost niet alleen een hoop geld, maar het is pure papierverspilling, iets
waar je eigenlijk tegenop ziet en ik vind het ook niet leuk om ze te
krijgen, tenzij het iets grappigs is of een persoonlijke tekst bevat.

Ik ben geen azijnpisser. Ik vertel gewoon wat ik ervan vind. Iedereen moet
doen waar hij/zij zich goed bij voelt. Als ik kan bijdragen aan het einde
van de kerstkaarten traditie, dan heb ik dat bij deze gedaan. Mijn aandeel
bestaat daarnaast aan het niet versturen hiervan. Heb wel geld overgemaakt
naar een goed doel, en daar voel ik me dan goed bij.

Henri Koppen
30 december 2007

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

