Ruilen en relaties

Nu ik een HD tv heb en DVD’s er niet meer uitzien en dit
in tegenstelling met digitale TV die veel beter is dan ik had gehoopt, wilde ik
ook een Playstation 3. Heel logisch dat Cindy haar bedenkingen had. Niet alleen
kost dat apparaat 400 euro, maar ik heb al zoveel consoles en speel er nooit
mee. In de eerste instantie leek een PS3 me leuk voor de blu-ray schijfjes.
Maar nu wil ik het vooral omdat DVD met een oude DVD speler niet mooi meer is
en bijvoorbeeld de PS3 ook normale DVD’s mooier maakt.. Maar goed, ik
moest dus geduld hebben.

 

Vrijdagmiddag kreeg ik toch de kolder in mijn kop en heb ik
op speurders.nl en marktplaats.nl mijn XBOX, PS2, en XBOX 360 te koop aangeboden.
Tezamen moest dat het bedrag opleveren voor een PS3. Daardoor kon ik behoorlijk
scherp aanbieden (had immers veel originele spelletjes). Zaterdag verkocht ik
de 360 en zondag de PS en XBOX aan één koper die er gemeend blij mee was.

 

Nu had ik geld om een PS3 te kopen en dat heb ik meteen
gedaan. Hij is mooi [:)] Wel lullig dat je er meteen weer een extreem dure HDMI
kabel bij moet kopen, maar het is verschrikkelijk mooi. Heb maar 10 minuten
gespeeld en daarna moest ik echt naar bed. Het is in ieder geval wel leuk om
een beetje te handelen. Heb net op e-bay een spel gekocht voor 12 euro en ben
aan het onderhandelen over een ander spel. En dat terwijl ik nu juist de WII
als spelcomputer wil gebruiken, maar dat ik het gewoon niet kan laten. Veel
mensen kennen het handelen op internet wel, maar ik deed er weinig mee. Af en
toe iets op e-bay. Even afkloppen, maar tot nu toe zijn mijn ervaringen gewoon
goed te noemen. Het enige gedoe was een keer mijn auto verkopen, dat is
natuurlijk ook wel een heel ander bedrag.

 

Nu vraag je je misschien af wat ik bedoel met relaties in
dit topic. Het was een teaser aangezien het niets te maken heeft met ruilen. Ik
wil Cindy voor geen geld in de wereld ruilen en ben heel blij met wat ik heb [:)].
De laatste weken is de aandacht voor elkaar een beetje verslapt. Leon aan de
waterpokken, Ardennen weekend, de periodieke onthouding [:D]. Gelukkig weten we
precies hoe dat weer snel goed komt. Gisteren de openhaard aangestoken. Wijn in
mooie glazen, toastjes erbij. Leon vond het vuur magisch en is (ondanks jeuk en
andere ongemakken) heel lief gaan slapen. Daarna hebben we lang getafeld en
nagepraat. Heel gezellig en dat geeft me dan weer een geluksgevoel.

 

Ik las laatst een artikel over dat kinderen killers kunnen
zijn voor je sexleven. De sleutel is niet zin hebben, maar zin maken. Of om het
als een nerd te zeggen: Je moet gunstige omstandigheden creeeren.

 

Leon is heel erg van het praten de afgelopen week. Ongelofelijk
hoe hij met zinnetjes van 1 woord iets duidelijk kan maken. Bal betekend naar
buiten en met de bal spelen. De bal naar binnen meenemen is namelijk niet
genoeg. Wil je die of wil je die Leon? Wordt beantwoord met een ‘die ja’.
Of ‘Toet! Hmmmmm’. Woensdag kwamen de eerste bultjes van z’n
waterpokken en dat werden er maar meer en meer. Grote lelijke rode bulten over
z’n hele rug en heel erg waar ook z’n luier zit. Heel zielig en hij
werd er ook behoorlijk gefrustreerd door. Toch gaat het allemaal wel en is het
in ieder geval eenmalig. Hij heeft er niet heel erg veel in zijn gezicht en we
hopen dat het hoogtepunt een beetje voorbij is.

 

Afgelopen vrijdag was het ineens weer ouderwets gezellig in
de kroeg met m’n oude vrienden (Michel, Marc en Raymond). Soms had je van
die avonden die wel gezellig waren, maar toch iets misten, en die vrijdag was
alles gewoon weer leuk en goed. Wat ik dan weer erg toevallig vind is dat ik
zondag de PS3 ging kopen in Den Haag, ik Raymond tegen het lijf liep bij de
kassa. Elk ander ogenblik en we hadden elkaar misgelopen.

 

Ik zal nog foto’s van Leon plaatsen en een stukje
schrijven over de Ardennen. Dat was een heerlijk weekend!

 

Henri

31 Maart 2008

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

