Bye Bye XS4ALL

Ik heb de stap genomen, XS4ALL gaf vorige week de
definitieve casus belli (http://nl.wikipedia.org/wiki/Casus_belli)
om op te zeggen. XS4ALL (Only) is erg duur, maar de redenen daarvoor blijken
leeg te zijn. Ik heb meerdere klachten gehad die niet in behandeling werden
genomen, vaak was een helpdesk slecht bereikbaar en vorige week faalde ze
volledige om te communiceren over de landelijke storing. Nu geloof ik niet dat
andere providers het walhalla zijn, maar ze zijn in ieder geval een stuk
goedkoper. XS4All kost me nu bijvorbeeld 30 euro meer dan dat ik mijn diensten
bij Ziggo afneem. (Nu ben ik 15 euro casema + 65 euro kwijt = 80 euro), met een
alles in 1 bij Ziggo (met een hogere upload snelheid, en praktisch gezien
eenzelfde download snelheid) ben ik 50 euro kwijt. Is 360 euro op jaar basis!
Zo zogenaamde service van xs4all is dat zeker niet waard.

 

Ik ben dus sinds vanochtend overgestapt naar Ziggo. Over
twee weken zo dit effectief moeten zijn. Opzegtermijn is na bellen bij XS4ALL
een maand dus ik heb een overlap van twee weken die er voor zouden moeten
zorgen dat ik niet een tijdje zonder internet zit. Die overlap kost me dan 35
euro, maar die is dus na een maand terugverdiend.

 

Of de beslissing juist is…. dat zal de tijd moeten leren.
Ik ben niet beroerd om een eventuele vergissing toe te geven…

 

Henri Koppen

19 mei 2008

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

