Opinie: Kamer tegen automatisch donorschap

Nu lees ik weer op Nu.NL over de discussie over automatisch
wel/geen donor:

http://www.nu.nl/news/1780291/11/Kamer_tegen_automatisch_donorschap.html

Zonde van al die tijd. Koppel het gewoon aan je DIGID. Daar kun je ergens
gewoon je donorcodicil invullen. Kun je later ook terugzien wat je gekozen hebt
en het eventueel veranderen. Moeilijker wordt het niet, en ik heb niet eens
gestudeerd. Eventueel voor de digi-beten: Als je een donorcodicil invult, werkt
deze de versie bij die je ook in Digid ziet. O nee, nu ga ik weer te snel. Een
digibeet heeft geen Digid. Anyway, punt lijkt me duidelijke en ik daag je uit
mijn idee eronderuit te schoffelen.

Henri

8 Oktober 2008

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

