Landallen

Ik ben net terug van een weekje Landallen. Dat is dus met
een huisje op de hei zitten. Dit keer in Drenthe. Het weer was niet zo best,
maar uiteindelijk valt er nog genoeg te doen. Het meest is wel gericht op Leon
blij houden, maar dat is nu eenmaal een voorwaarde als je het zelf ook naar je
zin wilt hebben (één van de duizend clichés over kinderen). Bijna elke dag
hebben we gezwommen en dat was lekker, ook Leon vond het geweldig en heeft niet
een keer gehuild of gepiept. Wilde hij vroeger nog wel eens weerstand tegen
bandjes hebben, deze was nu volledig weg. Leon kijkt nu heel erg naar zijn
omgeving en doet die perfect na. Gisteren waren we nog in de Zoetelear en toen
speelde hij met een dreumes van zestien maanden. Die kroop af en toe nog en
Leon deed dat prima na. Ik ben wel blij dat hij erg sociaal is en geen andere
kindjes pijn doet. De enige die hij pijn doet is hijzelf. Gisteren heeft hij
niet geslapen in de middag en gevolg was dat hij aan het eind van de dag moe
wordt en fouten maakt. Op de laatste tree van de trap struikelde hij en viel
met z’n hoofd tegen de deurpost aan. Bam! Het leek niet eens zo heel
hard, maar weer had hij een fikse bult op z’n hoofd die snel groot en
blauw werd met een streep bloed er doorheen. Nu is hij er wel trots op, maar
het blijft schrikken.

 

De eerste dagen van de vakantie was ik ongelofelijk moe. De
hele dag wilde ik liggen en had ik nergens zin in. Ik was oververmoeid. De
laatste twee maanden hebben zijn tol geëist.  En dan zie je hoe belangrijk
vakantie is. Na twee dagen was ik bijgetrokken en dat was een hele opluchting.
Nu een week later zit ik weer vol met energie en ideeën. Dan kan ik nog wel
eens manisch worden en Cindy moet daar dan om lachen. Zelf ben ik er ook wel
van bewust dat ik aan een lichte vorm van grootheidswaanzin lijd. Het geeft mij
in ieder geval goede zin en energie en ook wel voldoening. Nu nog even
waarmaken. De laatste tijd doe ik ook weer in aandelen en vooralsnog heb ik
voldoende geld verdiend (en verzilverd) om een mooie lens te kopen voor mijn
fotocamera. Wil je hier nog over lezen: http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=686
 .

 

Dalijk ga ik hem kopen. En dat nodigt weer uit om foto’s
te plaatsen. Van deze week zal ik ook een paar mooie zoeken.

 

Henri

24 januari 2009

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

