Hopeloos…mensen snappen het internet niet.

Ik krijg nu van diverse kanten mailtjes van mensen die
waarschuwen dat Hyves ervoor gaat zorgen dat je door Google gevonden kan
worden.

 

HET WERD EENS TIJD!

 

Echt, ik snap niet waar mensen nu het probleem zien? Hallo…. Het is 2009!?!?! Google is your friend! Heb je
dan geen LinkedIn profiel? Dan ben je al jaren GOED te vinden, en dit is
PRECIES de bedoeling. Het zal wat zijn. Zoek je vrienden op Hyves…. KUN
JE ZE NIET VINDEN! Heh, dan is nu net de grote kracht weg waarvoor het is
bedoeld.

 

Hyves bied zeeën van privacy. Je kunt alles nu net zo netjes
uitzetten. Oja, van de mensen die het mailtje verstuurden… kon ik er 3
direct vinden in het telefoonboek bij DeTelefoongids.NL Met adres en
telefoonnummer. Kom we zetten een slot op de deur en hangen de sleutel naast de
bel 😉

 

Echt, mijn mond viel op de grond. Dalijk ga je nog beweren
dat je voor Hyves moet betalen! Hihi (die heb ik ook vijf keer gehad, maar
eerlijk is eerlijk, dit mailtje over privacy klopt in ieder geval, dat mailtje
dat je voor Hyves moest betalen werd zacht gezegd niet door de slimste
verstuurd).

 

Misschien ben ik dan wat bot, maar hopelijk zet dat mensen
aan het denken voordat ze een mailtje sturen.

 

Hehe… als privacy matters dan kijk je naar dit
filmpje: http://www.privacymatters.nl/

Dat gaat tenminste ergens over….

 

 

Henri Koppen

26 januari 2009

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

