Liefde op het eerste gezicht.

Dagelijks krijg ik mijn portie mails van LifeHacking.nl . In
het begin was ik er sceptisch over, maar moet nu toch wel toegeven dat ik vaak
op goede ideeën en sites gebracht wordt door hun site.

 

Het mailtje wat ik kreeg ging over een site die gemaakt was met
het gettingreal principe.  En juist dat trok mijn aandacht en klikt ik door
naar de GettingReal.37Signals.com site. Zij hebben een boek geschreven welke je
overigen gratis online kunt lezen:

 

http://gettingreal.37signals.com/toc.php

 

En wat ik lees vind ik geweldig. Echt, liefde op het eerste
gezicht. Enthousiast als ik was wilde ik het boek (de hard copy) bestellen, en
wat zie ik? Je kunt het boek kopen op www.lulu.com
! En andere liefde op het eerste gezicht (en nu realiseer ik me dat het deels
ook gemaakt is via de GettingReal principes.

 

Op LuLu kan iedereen een schrijver en uitgever zijn. Je maakt
je eigen boek en die kun je verkopen via de site. Geniaal concept en bestaat
onderhand al jaren. Net als sites zoals www.Sellaband.com
hebben dat soort sites nu eenmaal een incubatietijd nodig. Het concept is zo
vernieuwend dat het gewoon tijd nodig heeft om te groeien en te rijpen.

 

In ieder geval: Een goed begin van de dag om dit te beleven!
Geeft een hoop energie in donkeren dagen…

 

Henri Koppen

9 februari 2009

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

