Peuter dood door zoenende vader

Ik wil dit soort sh*t helemaal niet lezen, maar soms is dat
moeilijk te weerstaan.

 

http://www.nu.nl/algemeen/1919571/peuter-dood-door-zoenende-vader.html

 

Ik lees het artikel en de nachtmerrie die heeft
plaatsgevonden. Maar het opruiende karakter van de tekst vind ik toch wat
minder. Het stelt de man in een extra kwaad daglicht en eigenlijk hoort dit
helemaal niet in de krant thuis.

 

Maar goed ik lees verder en ben des te meer geshockeerd van
de ogenschijnlijke reactie van de moeder:

 

Zijn vrouw Sarah is niet kwaad
op hem. -‘Hij zal deze last en dit schuldgevoel voor de rest van zijn leven met
zich mee moeten dragen’-, aldus Sarah.

 

Het lijkt me een wat misplaatste reactie, en als die echt
was, dan snap ik dat de man vreemd ging!

 

Maar we zijn er nog niet: Nu.Nl vermeld de bron namelijk: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1148663/Father-toddler-drowned-sea-let-buggy-handles-kiss-mistress.html

 

Ik heb het artikel twee keer gelezen, maar zie nergens die
quote terugkomen!

 

Nu kijk ik wat verder op de site voor eerdere
berichtgevingen en zie ik wat een vreselijke nieuwssite het is waar het bericht
vandaan komt. Die hele site staat vol met ellende en is gewoon een bagger site!

 

Moraal van dit verhaal: De waarheid kun je niet lezen in dit
soort nieuwsberichten, het heeft geen nieuwswaarde en verziekt alleen maar (en
vaak ook onterecht) je wereldbeeld.

 

Henri Koppen

18 februari 2009

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

