Ik heb Atlantis (ook) gevonden

Dit in de categorie zinloze verhalen op de vrijdagmiddag.

 

Ik las op The Sun (http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2255989.ece
) dat Atlantis mogelijk gevonden is.

 

Ik denk, doe eens gek en kijken of ik het met Google Earth
ook kan vinden. (Wel versie 5.0 gebruiken! Die doet namelijk oceaanbodems
erbij). En jawel, ook ik heb Atlantis gevonden, zie mijn eigen screenshot (MET coördinaten).

 

http://www.4xs.nl/images/fun/20090220Atlantis.jpg

 

En zelf doen is dan toch wel weer leuk….

 

Henri

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

