De Crisis bestrijden!

Er kan mij niet verweten worden dat ik niets tegen de crisis
heb gedaan! Deze maand hebben we twee nieuwe auto’s gekocht! Zie de deze
link (http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=702
) voor de nieuwe auto van Cindy. Haar auto was al vier jaar oud en heeft weinig
extra en nogal wat butsen op de zijkanten. Deze auto heeft alles en achteraf
berekend hebben we minder dan 100 euro afschrijving per maand gehad. Daarnaast
heb ik goed gehandeld op de beurs en hebben we meer gespaard dan dat we hadden
verwacht. Maar ook als je ziet wat we de laatste tijd gekocht hebben aan
spullen voor het huis en de baby. Nou moet ik ook zeggen dat we anders met ons
geld omgaan. We doen maar twee keer in de week boodschappen en drinken/roken
niet. Dat merken we nu echt en we missen niets (okee, dan spreek ik voor
mezelf).

 

Vanaf 1 April doe ik alles weer voor mijzelf en vooralsnog
heb ik het best druk. Vandaar dat ik nauwelijks aan schrijven toe kom. Op mijn
zakelijke site heb ik het voornemen elke week een artikel te schrijven, maar
ook dat wordt al moeilijk. Door het mooie weer moet er ook tijd over blijven om
ervan te genieten, en ik ben leuk in de tuin bezig geweest. Iets waar ik best
plezier en voldoening uit krijg. Afhandeling van Arcencus is ook wel een
serieuze bezigheid, maar voor mijn gevoel zitten we goed op schema. Ik denk dat
we er alle drie goed aan gedaan hebben dit door te zetten. Ferry heeft al wat
interessante trajecten lopen en Jenny gaat zich storten op iets heel anders: Laarzen
met aangepaste schachten voor dikke of juist dunne kuiten. Blijkbaar hebben we
alle drie meer inspiratie als we de dingen echt voor onszelf doen.

 

Van de week heeft Cindy nu ook Bride Flight gezien. Voor mij
was het de tweede keer, maar ben nog steeds onder de indruk van de film. Echt
een prestatie!

 

Ik heb dit een beetje plichtmatig opgekalkt. Het staat er in
ieder geval…. Volgende week beter!

 

Oja! Cindy had vandaag haar laatste werkdag en heeft nu
zestien weken verlof! Wat een verschil met haar eerste zwangerschap! Ze is nu
zo gezellig en lief, heerlijk!

 

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

