De laatste loodjes IV

Leuk dat ik weer over hetzelfde onderwerp kan schrijven als
de vorige keer ( http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=548 ). Cindy is
mijn held en ze doet het nog erg goed. Weer zijn haar voeten opgezwollen -jaja,
niet alleen haar voeten- maar voor de rest gaat ze nog winkelen, is ze actief
en eigenlijk wel happy. Van de week kwam ik op zolder en toen had ze deze foto
op het bureaublad gezet:

 

 

En ik werd er even door weggeblazen. Als het gaat zoals met
Leon dan komt haar figuur wel weer terug, en zo niet… Ik hou van mijn schat
en vind haar mooi, maar zoals ze is op deze foto… dat was ik vergeten. Wel
mooi!

 

Werk nu een maandje weer als ZZP-er en het gaat best okee.
Het geeft in ieder geval wel meer rust en niets moet. Als ik een paar keer laat
was voelde ik me opgelaten en je moet aan compagnons toch verantwoording
afleggen.

 

Verder heb ik net mijn nieuwe telefoon in gebruik genomen.
Ik had een smart phone van HTC, maar dat hele windows mobile is niet echt mijn
ding. Je moet gewoon kunnen bellen en contactpersonen kunnen synchroniseren. Daarnaast
is een telefoon zo leeg en met een touchscreen heb je vaak nog twee handen
nodig ook. Ik vind het concept van een mobiele telefoon machtig, en ik weet dat
telefoons een nog grotere rol gaan spelen in de toekomst, maar voor nu heb ik
voldoende aan de telefoon waarvoor ie bedoeld is.

 

Leon maakt weer allemaal groeidingen mee. Hij praat een stuk
beter, weet verdomd veel, kan heel veel liedjes zingen en is eigenlijk gewoon
erg lief en redelijk zelfstandig. Gisteren zouden we trouwens de Ka van Cindy ophalen,
maar ze waren het kenteken vergeten te registreren… Nu wordt het vrijdag.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

