En nu?

Daar zit je dan als kersverse vader op de bank achter je
laptop. Evelien ligt een beetje te dommelen in de box, Cindy is bellen met
vriendinnen en Leon ligt lekker te slapen. Normaal is Evelien vrij alert in de
avond en daar had ik me ook op ingesteld… Maar nu ligt ze dus te tukken
en weet ik even niet wat ik moet doen. Tijd om mijn dagboek bij te werken dus.

 

We hebben niets te klagen. Cindy is aangestoken door Leon
die van de week ineens heel erg verkouden was, maar daar is het ergste leed ook
wel geleden. Evelien heeft nog nergens last van, maar ik hou er wel rekening
mee dat dat nog komt. Verder loopt het allemaal wel, toch is perfect nog niet
goed genoeg. Af en toe maak ik me druk om niets. Dan denk ik dat ik geen tijd
meer heb voor mezelf of dat ik in de avonden niets meer kan doen. Cindy vind
dat onzin en daarom heb ik weer besloten om het 1 keer per week klimmen weer op
te pakken. Dan maar een beetje meer moe af en toe. Ik werk momenteel halve
dagen, en als alles lekker loopt kan ik dat misschien verhogen naar zes of acht
uur per dag.

 

De auto die ik besteld had (Golf Variant 1.4 TSI) is wat
eerder aangekomen dan verwacht, nu sluit het naadloos aan bij het inleveren van
de Kia. Het is een gewone doodnormale auto, toch kijk ik er stiekem wel een
beetje naar uit. Toch weer nieuw speelgoed. Plannen voor vakantie hebben we nog
niet gemaakt. Ik wil graag vliegen in September, maar eigenlijk ziet Cindy dat
niet zitten. Toch wil ik graag, ik verlang naar zon en een vakantie gevoel. Het
kan me niets schelen dat vakantie met een baby en een klein kind hard werken
is. Het is toch even ontsnappen aan de banaliteit van de dag. Gedoe houdt mij
niet tegen.

 

Dan zit ik nog met werk. Ik ben weer freelancer, maar welke
kant wil ik nu op? Momenteel heb ik voldoende werk om te kunnen bestaan, maar
er blijft weinig extra over. Ik zou wat meer willen spreken voor publiek en
mijn kennis willen delen. Soms vind ik de ervaring die ik heb niets bijzonders,
op andere dagen merk ik ineens wel weer dat ik bepaalde dingen best goed kan!
En dan is dat zonde om het niet te delen met anderen. Maar het lijkt er af en
toe op dat niemand erop zit te wachten. Dan maar door met mijn eigen project
waar ik nu ook subsidie voor heb aangevraagd: Matchine. Op dat concept ben ik
erg trots, maar nu nog kijken hoe ik het kan bewijzen. Daarvoor ben ik namelijk
afhankelijk van gebruikers. Zonder gebruikers geen bewijs. Om het te bewijzen
moet de software goed werken en dat is weer een hoop tijd die ik gewoon niet
heb. Echt een spagaat dus. Toch is dat wel goed. Als het gemakkelijk was had
iemand anders het al gedaan.

 

Wellicht saai om te lezen, maar dit is wat er zo’n
beetje speelt in mijn leven….

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

