Wagenpark compleet

Hehe, altijd weer een mooi moment om een auto op te halen.
En ook weer positief verbaasd. Natuurlijk wordt je auto opgepoetst en is ie
nooit meer zo mooi als de dag dat je hem krijgt, maar ook de inhoud bevalt me. Mooi
systeem om de achterbak te scheiden van de cabine (met een verstelbaar net),
weten waar de files staan en er zodoende omheen kunnen rijden (uitgebreide
ge-integreerde navigatie), en zelfs de carkit klinkt voor de verandering….
Goed!

 

http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=715

 

Nu moet ik zeggen dat die Ka van Cindy ook prima rijdt! Een
heerlijke wagen en veel meer stijl dan de Golf. De Golf heeft slechts 0.2 meer
liter inhoud en toch bijna twee keer zoveel PK’s, vooral de turbo maakt
het verschil. Helaas moet ik vandaag gewoon mijn werk afmaken, maar vanavond ga
ik wel weer een stukje rijden. Met twee kinderen heb je nu eenmaal voldoende
laadruimte nodig en de Golf is daarvoor groot genoeg. Moet eerlijk bekennen dat
ik toch wel een beetje trots ben, terwijl ik dat dom vind als ik het beredeneer
met m’n verstand (de Golf is gewoon een leasewagen), maar goed, niets
menselijks is mij vreemd.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Wagenpark compleet

  1. Cees zegt:

    Ja natuurlijk, een Volkswagen is burgerlijk (zit nu eenmaal in de naam;-), het was maar een grapje, maar ik vind het echt een schitterende auto. Heb gisteren Rina er bij gehaald om even naar de foto\’s te kijken. Gelijk natuurlijk die van Evelien en Leon, een prachtig stel kinderen.

  2. Henri zegt:

    Hey Cees, ik vind de auto wel degelijk burgerlijk, net als de Renault Scenic Daar rijden 3 opa\’s van Leon en Evelien in. Leon noemt het zelfs al een opa auto. In het verleden heb ik veel Golf gereden. Ik zie mezelf ook als een Golf rijder, luxer hoeft het voor mij niet. Thx voor je reactie!

  3. Cees zegt:

    Ach, zelf rij ik in een iets opgeleukte versie van een Renault Scenic, nl. een Citroën Grand C4 Picasso met automaat en 2 liter motor, dus slurp, slurp…….. Ook niet echt een auto waarmee je het circuit op gaat😉.Als ik het echt voor het kiezen zou hebben weet ik nog wel een paar leuke, maar dan zijn ze niet erg doelmatig meer, ben ik bang.

Geef een reactie

