Een gezin is gezellig

Over een klein weekje is Evelien al weer drie maanden. En
wat een meid is het! Ik heb een zooi hele leuke foto’s en ook heb ik film
gemaakt omdat ik nooit wil vergeten hoe leuk het nu is. Met Leon was ik vooral
bezig met of ik het wel goed deed en wat ons allemaal te wachten stond als ie
groter zou worden. Met Evelien kan ik meer genieten van hoe ze *nu* is
(met Leon kan ik dat overigens ook meer, maar dat terzijde). Ik had verwacht
dat het vooral zwaarder zou zijn en een hoop werk, maar het valt me 100% mee.
Nu moet ik zeggen dat het dan ook vooral door Evelien komt. Makkelijker kan
niet. Als ze huilt, en dat is nog geen vijf minuten per dag dan is dat net voor
ze in slaapt valt of als ze honger heeft. Ik besef me dat dit allemaal best kan
en zal veranderen, maar nu ben ik dankbaar voor elke keer dat het allemaal zo
lekker loopt. Ze kan nu al dingen beet pakken en als ze me ziet begint ze te
lachen en lieve geluidjes te maken. Ja, ze weet me prima om haar vinger te
winden en ik vind het heerlijk, maar vooral, het is gezellig thuis. Met z’n
vieren is vooral leuker dan met z’n drieën. Er is meer dynamiek. Leon met
Cindy, Cindy met Evelien, Evelien met Leon, Leon met mij. Tuurlijk zijn er
momenten dat je even het vuur uit je sloffen loopt, Leon tegen de draad is, of
Cindy chagrijnig, maar dat weegt niet op tegen de momenten dat het lekker
loopt. Echt niet verwacht dat het zo als dit zou worden. Ik geniet van elke dag
dat het zo is. En op de top van de berg kan het alleen maar bergafwaarts…
😉

 

Maar dit is niet het enige goede nieuws. Zakelijk trekt het
ook weer aan. Heb voldoende opdrachten en daarnaast heb ik ook nog mijn
onderzoek waar ik mijn uren voor moet maken.  Het zijn allemaal kleine dingen
en ik weet dan niet of ik over drie maanden nog genoeg heb, maar dat zie ik dan
wel. Veel kan ik vanuit huis doen en dat betekend dus ook thuis lunchen in de
middag. Evelien is sinds vorige week op de crèche, en morgen gaat Cindy weer
werken dus dit is weer een verandering. Cindy noemt het dat ze geen vakantie
meer heeft.

 

De afronding van Arcencus verloopt voorspoedig en
uiteindelijk hebben we op het juiste moment de juiste beslissing genomen. Omdat
ik persoonlijk nog niet echt weet hoe mijn toekomst eruit gaat zien ben ik wel
lekker aan het schrijven op mijn blog en dat helpt me wel. Eén keer in de week
klim ik met vrienden en als het een lekkere avond is dan ga ik mountainbiken
met Ivo in Buytenpark.  Leon heeft het daar ook ontdekt en kan geen genoeg
krijgen van “snow borld” (zoals hij Snow World noemt) en de
bergachtige omgeving. Grappig dat het vroeger gewoon een vieze vuilnisbelt was.
Nu groeit er van alles en lopen er konijnen, hoentjes, paarden en koeien rond. 
Een ander plusje was vanmiddag dat we een paspoort aan moesten vragen voor
Evelien. Pasfoto was in no-time gemaakt en bij het gemeentehuis ging het
mogelijk nog sneller! Pluim voor het gemeentehuis.

 

Vind je overigens niet dat we een geweldige zomer hebben? Ik
teken ervoor. Zoveel goede avonden en dagen hebben we in jaren niet gehad!

 

Ik voel me veel en vaak gelukkig en hoop dit vast te houden.
Daarnaast beloof ik om snel weer wat foto’s te plaatsen. Afdrukken heb ik
zelf niet zoveel mee, ik kijk ze liever op mijn tv met de Playstation 3, wat
een geweldig apparaat! Kan er ook alle filmpjes zien die ik ooit gemaakt heb en
op mijn computer staan. Van de week hebben we toen van alles over Leon gekeken
en vergeleken. Ik doe nog niet zoveel met YouTube, maar misschien dat ik wat
filmpjes kan plaatsen….

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

