Toeval

Gisteren 25 September 2009 heb ik mijzelf laten
steriliseren. Reken maar dat ik zenuwachtig was! Voor een man is snijden in je
ballen toch wel één van de grootste nachtmerries. Ik moest op mijn rug gaan
liggen en er werd wat alcohol over me heen gespoten (ik dacht; doe mij een
slok), dan komt de doktor binnen die het gaat doen. Ik ging sneller praten en
zij probeerde me af te leiden. Eerst krijg je een prikkie en meteen daarna
begint hij al te snijden en hoor ik een ‘plok’ van het eerste
stukje zaadleider wat verwijderd is. Snel, want ik lag er nog geen vijf
minuten. De andere kant ging nog sneller en de doktor zij dat hij recordhouder
was. Ik dacht bij mezelf dat ie bij mij rustig aan moest doen, ik had geen
afspraken meer en stel voor dat het te snel ging?!

 

Toen ik opstond was ik een beetje duizelig. Voor mijn gevoel
vooral om wat er in mijn hoofd afspeelde, maar de assistent zei dat het ook
echt wel van het opereren was. Net voordat ik het ziekenhuis uitstrompelde (ja,
zo liep ik, mannen zijn geen helden) kwam Cindy al aanlopen. Al snel begon de
pijn te komen en ik heb best wel wat paracetamolletjes genomen. Op een gegeven
moment was het een gevoel alsof ik een trap in mijn ballen had gehad en dan dat
zeurderige gevoel in je onderbuik. Ik heb veel op bed gelegen en toen iedereen
weg was (Cindy, haar moeder & de kinders) ben ik gaan gamen op de PS3. Dat
hielp fantastisch! Je aandacht is dan volledig daar en dan voel je niets meer.

 

Nu is het zaterdag, de volgende dag en het gaat al een stuk
beter. Nog steeds wel wat trekkende pijn en ook het zeuren voel ik ligt. Heb
geen paracetamol ingenomen en kijk wel hoe het gaat.  Vrijdag heb ik natuurlijk
niet gewerkt en de deadlines liggen er nog wel. Cindy is nu naar de gym met
Leon en Evelien doet een tukkie. Het is overigens wel een klein beetje blauw en
opgezet, maar ziet er verders netjes uit. Ik was/ben vooral bang voor
bijwerkingen of langdurige last (je leest zo eens wat op het internet), maar
buiten dat is het in ieder nog wel te doen.

 

Maar nu! Ik zat dus gisteravond op de bank met Cindy naar
Gooise Vrouwen te kijken, en wat zie ik! Na een grap van Martin laat Evert Lodewijkx zich ook steriliseren omdat ie niet opnieuw vader
wil worden. Op de dag dat ik dus mij laat “helpen” (en dat gebeurt
maar één keer in je leven!)
komt het ook nog eens op tv bij de
enige serie die ik überhaupt kijk op televisie. Als dat geen toeval is?! Ik kon
me in ieder geval goed inleven in Evert (nadat ie op de bank bij Uroloog zit).
Het was in ieder geval erg grappig.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

