Juiste beslissing

Ik was bij een klant aan het werk in Amsterdam en was voorlopig nog niet klaar om 15:30. Ik zag dat het donkerder werd achter me en zag een paar vlokjes. Ik stond op en riep nog “De mazzel!” en ben in mijn auto gesprongen. Moest ook de kinderen nog ophalen en ik zou in de avond nog wel doorwerken.

Op de snelweg sneeuwde het hard (heb nog een filmpje gemaakt), maar het reed nog net door.

Toen ik thuis was keek ik nog even op de filessite van de ANWB… en toen zag ik dat ik een wijze beslissing genomen had. Het is nu 19:40 en nog steeds als ik op ANWB kijk staat het vast…

 image 

Kijk maar🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

