Zieke popjes

Leon is er al een beetje overheen, maar Evelien is goed
geraakt door een verkoudheid of RS virus. Ze is erg benauwd en voelt het raspen
in je handen als je haar vasthoud. Uiteraard is dat een onprettig gevoel en
hoewel ik me niet heel erg zorgen maak, toch wel een beetje… En ff lekker
doorslapen is er natuurlijk ook niet bij.

 

Het nieuwe jaar is begonnen en al langzaam worden de dagen
ietsje langer. Die pis-sneeuw voor de deur is vervelend en ook beweeg ik te
weinig waardoor ik weer aankom. Gloort er dan geen hoop aan de horizon?
Tuurlijk wel! In dit geval geldt: Wat je niet dood maakt, maakt je sterker. Daarnaast
heb ik geen klagen met de hoeveelheid werk, hooguit over de hoeveelheid werk,
maar daar ben ik juist blij mee. Ook heb ik subsidie toegewezen te kregen om nu
eindelijk ene prototype te bouwen van mijn “suggestie” motor. Een
algoritme die verteld welke boeken/films/restaurants, etc. je nu echt leuk gaat
vinden.

 

Cindy werkt nu nog maar twee dagen per week en in theorie
zou ze woensdag naast de huishoudelijke ellende ook wat voor haar zelf kunnen
doen.

 

Leon vormt zich echt tot een heuse praatjesmaker. Van de
week was ie ziek en zei Cindy dat we misschien wel langs de doktor moesten.
Daarop vroeg hij “Maar toch niet naar binnen heh?”. Dat vind ik erg
scherp! En zo heeft hij heel veel dingen. Ze moesten van de week naar het
consultatiebureau voor Evelien. Daar had ie geen zin in omdat het koud was. Toen
Cindy haar autosleutels wilde pakken waren die verdwenen. Omdat het maandag was
gingen we nadenken wat we in het weekend allemaal gedaan hadden. Nu een paar
dagen later (we hadden uiteraard een reservesleutel), bleek ie achter de
verwarming in Leon zijn kamer te liggen… En dat was geen toeval! Ook
Evelien doet het verder goed en wordt steeds bijdehanter.  Ze kan heel
luidruchtig schreeuwen en communiceert heel helder wat ze wil.  In dat opzicht
kan ik haar beter lezen dan Leon.

 

Ik heb een nieuwe computer gekocht en voor het eerst ben ik
er echt blij mee. Uiteraard moet ik die voor mijn werk gebruiken, maar als ik
eerlijk ben heb ik hem voor een spelletje gekocht: Modern Warfare 2. Erg naar,
want daar gaat toch zeker twee uur van elke 24 uur naar toe…

 

Morgen is het de grote dag van Marc… Dan gaat ie
trouwen met Saskia! Ze hebben alles zelf geregeld (tot op het niveau van: Ik
moet de CD aanzetten bij de huwelijkvoltrekking). Insiders weten wat een
bijzondere dag en gebeurtenis het is.

 

Nu steeds het hoesten van Evelien te horen, ga ik maar snel
mijn bedje in… Verlangende naar warmer weer en langere dagen!

 

Oja, ik heb besloten de forums van Leon en Evelien niet
verder bij te werken, maar alles gewoon in mijn dagboek te doen. Met twee
kinderen is het anders niet zinvol omdat je altijd over beiden iets te
schrijven hebt.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

