Evelien al weer een jaar

Vorige week zondag hebben we de verjaardag van Evelien gevierd. Dat pas precies nog de mooiste dag van het jaar, mazzel dus. Omdat ik zoals gebruikelijk achter loop met visueel materiaal, hier nog wat foto’s van de kids:

http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=764
Afgelopen zaterdag gaf mijn moeder aan de middag en de avond op de kinderen te willen passen zodat Cindy en ik iets leuks konden doen. We zijn naar de 2e haven gereden in Scheveningen en hebben eerst op het strand gewandeld om daarna in de 2e haven bij de Japanner bier te gaan drinken. Iets wat we een keer deden voordat Leon geboren was en we daar goede herinneringen aan hadden. De Japanner bestond niet meer, maar bij de vervanger hebben we gezeten en het was erg gezellig. Niet zonnig, maar warm genoeg en we hadden gewoon genoeg aan elkaars aandacht. Daarna wat gegeten in de Colliseur in de middenstad. Cindy heeft nogal een groot inlevingsvermogen en soms keert dat tegen haar.

Achter ons zat een hele dikke vrouw met haar man en twee kleine kinderen. Die kinderen werden vervelend en elke keer als de vrouw zwaaide met haar arm om de kinderen een lel te geven duurde het een seconden of tien voordat er een scherpe zweetgeur langs trok. Uiteraard is het dan mijn taak om te vragen voor een andere tafel. Al met al waren we half acht al weer thuis, maar was het wel iets wat ik op dat moment echt nodig had.

Nog een leuke anekdote: Ik zit in een tandarts cyclus. Ik had een paar gaatjes die lastig te vullen zijn en daarom moet ik steeds terug enzo. Ik had een tijdelijke vulling en op een gegeven moment had ik een hele vieze smaak in mijn mond. Bitter en het werd erger als ik iets at. Mika met zijn parate kennis over dit soort zaken zei meteen: Pijnboompitten. Chinese pijnboombitten. Nouja, ik zoeken op het alwetende web en vond dit:

http://www.sochicken.nl/lichaam/bittere_smaak_door_pijnboompitten.html

Voila, ik had pitten gegeten het weekend ervoor, dus dit moest het zijn. Kijk voor de grap eens naar het aantal reacties! Ik was niet alleen. Maar nu komt het. Een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen (lees: Ik ben geen ezel). Van de week aten we lekkere pasta met pijnboompitten en raad eens wat voor smaak ik nu in mijn mond heb? Cindy had een paar zakjes gekocht, en ik weet dat, maar had er niet aan gedacht dat als er in één zakje een foute pit of wat zat, er dus wellicht meer van waren. Ik neem me dalijk voor om de overige zakjes weg te kieperen. Het voordeel is overigens dan ik meteen minder eet.

Heb wel nog van alles op mijn lever, maar dat komt de volgende keer wel. Het is vandaag gewoon een werkdag en moet er gewoon even tegenaan.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

