Leon is los

Leon fietst nu zonder zijwieltjes en hoe! De eerste keer
twee meter achter hem aanlopen… klaar.

 

http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=766

 

En de tweede dag zijn we zelfs een rondje om het noord AA
gefietst (7 KM). Dan ging zo gemakkelijk dat ie nog een rondje wilde, en dat
terwijl we ook nog een boswandeling hadden gemaakt. Hij slaapt al meer dan een
jaar niet meer, maar heeft daarnaast ook gewoon veel energie. Evelien lijkt ook
veel energie te hebben en kan echt vechten als een amazone. Ze begint nu te
lopen aan het handje en probeert van object naar object te gaan zonder met haar
handen de grond te raken. Daar zit nu dus ook vaart achter. Ze kan ook al een
paar woordjes soort van zeggen: Kijken, Dag! (met zwaaien), Eten,  pappa
& mamma.

 

De laatste dagen voor de vakantie is het uiteraard spitsuur,
maar dat drijft me ook en de laatste twee dagen waren de meest productieve van
het jaar.  Vind het wel een pittige periode. Hard werken, hele intensieve
kinderen, Cindy wil ook aandacht en veel randzaken die ook gedaan moeten worden.
Daarnaast ben ik bezig echt mijn werk te veranderen alleen gaat dit niet vanzelf.
Ik geloof wel dat als je wilt veranderen je alleen maar veel aan die
verandering hoeft te denken om deze te laten groeien en ontstaan in de
werkelijkheid.

 

Ondanks dat het af en toe als een tropenjaar voelt ben ik
wel erg blij met Cindy. We hebben eigenlijk geen ruzie, hooguit irritatie en
kennen elkaar best goed. We zijn een goed team en vullen elkaar goed aan. Ik
twijfel ook nooit aan haar en is een grote zekerheid voor mij en dat is toch
wel een heel erg comfortabel gevoel. Je kunt niet alles vinden in elkaar, en
dat doen we ook niet, we zijn ook best verschillend, maar voor het grote deel
is het gewoon een groot feest….

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

