Reuring

De laatste zes weken komt er echt niets meer van; schrijven in mijn dagboek. Ik heb genoeg plaatjes, filmpjes en dingen meegemaakt, maar als ik even de tijd had, kwam er geen inspiratie.

Ondertussen is Evelien zinnelijk geworden, al poept ze nog express in haar onderbroek. Dat hardnekkige wijffie hebben we nu op scherp gezet door geen snoep meer te geven totdat ze normaal naar het toilet gaat. Plasjes ging na 2 dagen al niet meer mis.

Leon is geslaagd voor zijn B zwemdiploma. Bij het 6 meter duiken deed hij er nog een schepje bovenop door een meter of tien te duiken en nu wil hij door met C. De laatste tijd is hij goed te porren om ergens mee zijn best te doen. Ook groeit hij mentaal nu enorm. We zijn nog wel bezig met het ontvangen van complimentjes. Daar is hij nog steeds niet goed in. Hij is leergierig en ik ben verzot op leergierigheid.

Evelien gaat verders lekker door. Ze ontwikkelt zich tot een echte knuffelaar en is momenteel een moederskindje. Ze gaat steeds later naar bed en in de nacht heb ik minder te stellen met haar. Van 6 op de 7 onrustige nachten is het nu 4 van 7 onrustige nachten. Ze wisselt dat overigens feilloos af met Leon die ineens ook weer af en toe onrustig is met dromen of in zijn bed plast. Maar al met al gaat het beter in de nachten.

Over het pisweer, de elektrische schokken door het droge weer en de kloofjes ga ik het niet hebben. Ik hou nu maar vast aan dat het een mooie zomer wordt doordat het nu zo koud is. Warme lentes lijken te leiden tot natte zomers al ben ik bang dat er niet echt een verband tussen zit.

Qua werk staat er nog van alles te gebeuren en ik krijg steeds meer leads uit mijn artikelen op Computable. Veel mensen lezen het, maar weinige reageren online op de site, ze nemen gewoon contact op via LinkedIn of bellen mij. Er loopt nu zoveel door elkaar dat het wel erg vermoeiend is. Steeds dat schakelen tussen verschillende opdrachten, het goede nieuws is dat er in ieder geval geld verdiend wordt. Ik ken freelancers met wie het minder gaat.

Ik was bezig met de aanschaf van een 0% bijtelling auto (Outlander PHEV), maar dat heb ik nu op een laag pitje staan. Het blijft een hoop geld en aangezien mijn winstprognose niet zeker is, lijkt het even een brug te ver. Alternatief is mijn huidige auto privé overnemen, maar dat is best een gedoe. Ik wil van mijn bijtelling af, dat is zeker, maar de manier waarop is nog even aankijken.

Klimmen blijf ik wel elke week doen, maar hardlopen heb ik een paar weken niet gedaan. Nu ik ook enorm verkouden ben laat ik het voorlopig ook maar zo. Ook de fiets naar mijn nieuwe kantoor laat ik even voor wat het is. Nieuwe kantoor is wel een grote verbetering met mijn oude kantoor. Veel lichter en gezelliger. Mijn voornemen is nu wat vaker kortere blogs te schrijven, want ik wil absoluut nog geen afscheid nemen van mijn dagboek. Ik voel het dan ook echt dat ik een tijd niet geschreven heb, dat geldt overigens ook voor mijn zakelijke blog!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Reuring

  1. Peggy zegt:

    Ik blijf je volgen Hen 👀👀

Geef een reactie

