Perspectief

Evelien wilde dit weekend niet naar de bioscoop. Leon was logeren en ik wilde wat leuks met haar gaan doen. Toen ik voorstelde dat ze anders een klein kadootje mocht uitzoeken had dat haar voorkeur.

Ze koos voor goedkope knuffel, een kleine rose chiwawa.

De volgende dag thuis zit ze op de bank naar de televisie te kijken en op de salontafel stond een grote zandloper. Ik zat haar boterham te smeren en toen vroeg ze of ik die zandloper even weg kon halen. Toen ik vroeg waarom zei ze; “Zo kan het hondje de tv niet zien”. Bizar, want het hondje zat naast haar en is vrij klein, maar zij kon zich dus voorstellen dat als zij het hondje was die zandloper voor haar beeld zou staan! Ik was in ieder geval onder de indruk.

Zo net belde ik naar huis om van dit heerlijke weer te profiteren en om iets te eten in de Dorpstraat. Ik kreeg Evelien aan de lijn en die vond het geen goed idee omdat Leon er niet bij zou zijn. Ze moet eerst naar zwemles en toen ik vroeg of ze haar best ging doen antwoordde ze; “Pappa, dat heb je al tien keer gezegd, doei!”. Einde gesprek.

Het zijn kleine dingen die ik vergeet als ik ze niet opschrijf, dus bij deze….

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

