Cindy 40

Gisteren is Cindy 40 geworden en de dag daarvoor heb ik haar elf jaar geleden ontmoet in een apres-ski bar in Solden, Oostenrijk. Time flies, Leon is achtenhalf en Evelien al flink opweg naar de zes.

Zoals je ziet schrijf ik nog maar weinig artikelen en ook weinig in mijn dagboek, toch is het al meer dan vijftien jaar dat ik een blog bijhoudt en ik ben niet van plan om ermee te stoppen. Zakelijk schrijf ik me wel suf, de laatste twee weken heb ik ruim veertig pagina’s geschreven aan specificaties.

Deze week is ook een mijlpaal. Gisteren eind van de middag zijn Maarten en ik tot een overeenstemming gekomen hoe we onze onderneming inrichten. Hier waren we al maanden mee bezig en nu zijn we eruit. Voor wie nog niet weet wat ik momenteel doe.

Maarten en ik vormen samen Thingks. Thingks levert strategie, design en architectuur voor het bedrijfsleven. Wij visualiseren wat een bedrijf doet, maar ook in de toekomst gaat doen, hoe de markt zich ontwikkelt en hoe je met een strategie hier op in speelt. De focus ligt altijd op hoe een klant een probleem beleeft en hoe je hier invulling aan geeft, en dat alles op basis van een goede methodiek en onder architectuur.

Ik zal er een andere keer wel wat meer over schrijven. Het werkt in ieder geval en daarom hebben we het druk. Ons team is al gegroeid en hier willen we ook door mee gaan.

Nu zit ik met Evelien in de ballenbak en vanochtend ben ik met Leon naar het Tikibad geweest. Nu durft hij wel in de meeste glijbanen, maar sommige mag hij pas in als hij 1.50 is. Er is blijkbaar iets gebeurd want ze waren erg op de regels vandaag en Leon werd er dus op aan gesproken dat ie een glijbaan had gepakt waarvoor hij nog te klein is.

Dagelijks schrijf ik nog veel, maar het is vooral zakelijk. Zelfs mijn blogs waarin ik mijn opinie deel komt er niet van. Wel jammer, want ik houdt er nog steeds van dat mijn vingers over het toetsenbord vliegen. Nouja, voorlopig staat dit er weer op. Ik ga mijn oververhitte dochter zoeken, ik heb honger.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

