Stilte voor de storm

Gestrest zit ik in de kantine van de manage. Het is donderdagavond en Leon heeft privéles paardrijden. Ik zit nog wat administratie te doen, maar kan me niet concentreren dus schrijf ik maar even van me af. Mijn moeder is ook op de fiets langsgekomen en vanuit de kantine zie ik dat ze naar Leon zit te kijken.

Ik zou blij moeten zijn, maar voel het niet. Met het werk gaat het heel goed, na hard werken hebben we een demo gegeven van onze leeromgeving en die ging heel goed. Aanstaande dinsdag is de volgende demo bij het moederbedrijf van onze klant en het ziet er veel belovend uit. Het zou nu wel eens heel hard kunnen gaan en we hebben ook nog een line-up aan leads die willen beginnen. Zowel BP als KPN hebben extra modules aangevraagd en ook deze zullen we onder brengen in onze nieuwe leer “machine”.

Het gaat allemaal niet vanzelf. Ontwikkelen van browser software die op alle browsers er hetzelfde uitziet en werkt is niet triviaal. Soms komen de uitdagingen van hoeken waar je ze niet vandaan ziet komen. Nu moet ik ook veel mensen aansturen en dat betekent dat je op een dag totaal verschillende dingen aan het doen bent. Probeer je dan ook nog maar eens aan je planning te houden. Het is echt hard werken maar later ga ik hier op terug kijken als een heerlijke periode. Die tijd net voordat we doorbraken….

Zo ben ik oud genoeg om te kunnen genieten van een stukje onzekerheid. Ik en mijn beste vrienden kennen elkaar veertig jaar volgend jaar en het is ons eindelijk gelukt om samen met elkaar een lang weekendje weg te gaan. Hopelijk is dat een opmaat voor meer.

Het is een kort stukje, maar ik ga weer echt mijn best doen om vaker te schrijven en te plaatsen. Ik heb nu wel tien stukken geschreven, maar omdat het al weer zo lang geleden gebeurd is voelt het niet meer goed om te plaatsen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

