Bill Ringa & the sex-killers

Op een druilerige donderdagavond in de herfst doe ik de deur open en staat mijn buurvrouw Debby voor de deur. “Zo, heb jij je sex-killers aan?” vraagt ze grappend terwijl ze naar mijn voeten kijkt. Aan die voeten zit een paar Crocs.

HHaKRs-AC5fZi3Y3eHyZkrMWoqBl6EYNNuaWl9SHteNCqG7xF2uUaEAqKnv9T47gAHYei2GMGAKeG0QoK_6XxOqqZStU7LY2vs9tsY74m5qdZf7uPX3_zVaZqShjgku4QevWY4XX

Ik hou van mijn Crocs.

Ja ze zijn lelijk en als ik anderen ermee zie lopen is dat inderdaad niet sexy, maar sinds ik een paar jaar van de muur af ben gevallen na klimmen krijg ik snel pijn in mijn hielen als ik op blote voeten loop. Overigens zijn het niet eens echte Crocs en heb ik ze gekocht in de Ardennen toen we een familie weekendje daar hadden en ik geen slippers had meegenomen. Maar, oh, wat zitten ze lekker. Ze zijn zo lelijk als dat ze lekker zitten.

Door de tijd heen heb ik zelfs met het idee rondgelopen om sloffen te ontwerpen. Het comfort van de Crocs maar dan met een wat sneller uiterlijk. Maar helaas. Ik heb meerdere keren sloffen gekocht maar nog steeds geen vervanger van mijn geliefde Crocs.

Meet, Bill Ringa.

Bzpg-vWRLi_P76wWjSEFp9erGnw2OPhitwVp3xhEnyQcylQjPf_p4-E1weO1_tWzBwCFoJJ5VQS9oUS8wWFAbRniY0mEydwsATnlZNMRx5k-HH60sL3w77UqbWLmpBFKiTQ2QElC

Zijn echte naam is Steve McQueen en in de 1959 film Never So Few speelt hij naast Frank Sinatra als “Bill Ringa” de stoere korporaal. Je kunt hem nog in actie zien op youtube hier en hier (hij is de rechter in de auto).

Bill Ringa is een inspiratie voor Timothy Wetsteijn, en Timothy heeft bij Cindy op de lagere school gezeten. Ze zijn even oud, maar er waren zoveel klassen, dat hij in de andere klas zat, al gingen ze wel met elkaar om. Onlangs stuurde Timothy een vriendenverzoek aan Cindy op Facebook en deelde ze een artikel van hem in het AD. Hij heeft zijn goede baan opgezegd om via Kickstarter zijn idee te realiseren, een pantoffel. Kickstarter is een platform om geld te werven voor een idee. Bij het realiseren van dat idee krijgen de “backers” goedkoop een exemplaar in handen.

Toen ik dat artikel las vroeg ik Cindy nog, hey! Waarom heb je mij niet getagd? Ik ben al jaren op zoek naar sloffen die wel leuk zijn. Dus kijk op de Bill Ringa website en aanschouw mijn nieuwe sloffen. Ze zijn warm en comfortabel en geven ook gewoon goede ondersteuning voor mijn hielen.

Nu loop ik niet meer op sloffen, maar op Bill Ringa’s!

EsRNnNpi7PHI9NRY5vAgTSbdvIIraOG0oj3iQ-dfY24ODkYQ_5uzZy0E-hdrmb0klJuRx5PLQWvptxjmCpRbgqEM7Geh4mTNmZHgeVtgMXlJ5Qw9XTPxxBivfz2bLeDTEg9_9rJF

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

